Privat
Bedrift
Proff

Strømmen er stengt, hva gjør jeg?

Det er to årsaker til at måleren din kan bli stengt: Enten har vi ikke registrert kunde på anlegget, eller vi har ikke registrert at fakturaer er betalt.

Dette gjør du hvis strømmen er stengt på grunn av inkasso

Hvis strømmen er stengt på grunn av ubetalte fakturaer som har gått til inkasso, så kontakter du inkassobyrået. Se på varselet hvilket inkassobyrå du skal kontakte, det kan være at faktura har kommet fra din strømleverendør og ikke fra oss.

Dersom det gjelder et inkassokrav fra Hafslund Nett, kontakt Solvencia, tlf 21 49 30 00

Hvis måleren er stengt fordi vi ikke har registrert kunde på anlegget

Dersom dette er tilfellet, må du kontakte oss for å bestille og få gjenåpnet anlegget.

Vet ikke hva som er grunnen til at strømmen er stengt?

Er du usikker på hva som er grunnen til at strømmen er stengt? Kontakt oss og oppgi målernummeret det gjelder, så sjekker vi det for deg.